Digital strategi


Vi understøtter din strategi, handlingsplan og kunderejse

Samarbejde, der bygger på indsigt og forståelse

Vores rolle er at udvikle salgs- informations- og præsentationsmaterialer, der hjælper dig med at nå dine forretningsmæssige mål. For at kunne gøre dette bedst muligt starter vi ofte med et møde – enten over telefonen, online eller hos dig. Formålet er at lære dig, din virksomhed og jeres målsætninger at kende.


Vi ser os selv som din sparringspartner, der ikke blot forstår din virksomhed, men også din omverden – herunder dine konkurrenter, potentielle kunder og markedet som helhed. Denne indsigt giver os det nødvendige grundlag for at udarbejde kvalificerede og målrettede oplæg til de materialer, vi skal levere til dig.


Del din strategi med os

Vi vil gerne høre mere om din strategi og dine planer for de næste 1-3 år og 3-5 år.

 

  • Skal din virksomhed fokusere på at tiltrække nye kunder eller skabe større værdi hos de eksisterende?
  • Hvordan ser din praksis ud i dag, og hvad har du brug for for at styrke din salgsproces?
  • Hvilke ressourcer har du afsat – både i forhold til personale og økonomi?


Lad os tage en dialog om, hvordan vi kan understøtte din rejse mod dine interne eller eksterne forretningsmæssige mål. 


Hvilket resultat ønsker du?

Vi hjælper din virksomhed eller organisation med at styrke jeres digitale tilstedeværelse og interne kompetencer.

Her er tre områder, hvor vi kan gøre en forskel:

 


 


Vi bygger på dine erfaringer

Vi stiller mange spørgsmål for at lære af dine erfaringer
Når vi begynder på vores samarbejde, ønsker vi at forstå de erfaringer, du har gjort dig tidligere. Det giver os indsigt i, hvordan du har arbejdet med dine målgrupper, hvor dine kunder kommer fra, og hvilke ressourcer det har krævet. Denne viden er afgørende for, at vi sammen kan identificere, hvor vi skal sætte ind for at skabe de bedste resultater.
  • Hvilket materiale har du brugt tidligere?
  • Hvordan er materialet blevet anvendt?
  • Hvad har fungeret godt, og hvad har ikke givet det ønskede resultat?
  • Er der noget, du ikke vil fortsætte med?
  • Hvad vil du gerne have mere af?
  • Hvordan arbejder du i dag?
  • Hvad ønsker du at gøre anderledes i fremtiden?
  • Hvilke resultater ønsker du at opnå?
Jo mere baggrundsviden vi har, jo bedre kan vi komme med relevante og målrettede forslag til dig.

Kunderejsen – fra første kontakt til fast kunde

Målrettet materiale til kunderejsen
Kunderejsen starter, når en potentiel kunde hører om din virksomhed for første gang, og fortsætter indtil vedkommende bliver en loyal kunde. På denne rejse er der flere kontaktpunkter, hvor det er vigtigt at have relevant materiale til den løbende dialog.

Vi kan hjælpe med at optimere din webside, så den fungerer som et effektivt værktøj, både når du præsenterer virksomheden personligt, i telefonen, ved foredrag eller på videomøder.

Vigtigst af alt er, hvordan vi kan støtte din kundes rejse. Du kan have brug for salgs- og præsentationsmaterialer som præsentationsfilm, brochurer, datablade som PDF'er, case story brochurer og film, samt fotos fra referencekunder.

Lad os tage en dialog om, hvordan vi bedst understøtter din kunderejse.

Skal vi ringe dig op?
Share by: